Yamaha 350pk V6 NEW

PRESTATIEOPTIMALISATIE
De F350B 4.3L V6 heeft grotere inlaat- en uitlaatkleppen dan de F300F (6KA) en
gebruikt dezelfde elektronische gasklep als de 5.6L V8 F450A (6KN) om de
luchtverplaatsing te maximaliseren.
Een betere luchtstroom staat gelijk aan meer vermogen omdat het nauwkeurig
afgestelde brandstof- en ontstekingstijdstip van de F350B is afgestemd op de vraag
van de bestuurder naar gas voor responsieve prestaties, terwijl een nieuwe, robuuste
krukas een langere slag heeft, waardoor meer koppel mogelijk is bij lagere
toerentallen.
Synchroniseer al deze kracht met Yamaha's Digital Electric Steering (DES) en
exclusieve Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE) en de nieuwe F350B wordt
de standaard voor een opwindende vaarervaring.

DUURZAAMHEID VAN HET STAARTSTUK
Krachtoverbrenging op zijn best. Het staartstuk bevat een nieuw ontworpen “dog
clutch” met meer tanden voor een sterkere koppeloverdracht van de motor naar de
propeller en maakt gebruik van Yamaha's uitgebreide lijn V6-propellers voor
maximale veelzijdigheid.
De krachtige basisaandrijving van het nieuwe staartstuk is samengevoegd met
Yamaha's Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE)-technologie, die uitlaatgassen
boven de antiventilatieplaat en uit de buurt van de propeller houdt bij 2500 tpm bij
achteruitvaren om een hoge stuwkracht te produceren bij het achteruitvaren en om
meer precisie toe te voegen bij het manoeuvreren rond de kades. De F350B wordt
aangeboden in aslengtes van 25", 30" en 35".

VERTROUWEN IN VAREN
De intuïtieve bediening en manoeuvreerprecisie van de F350B overstijgen de
conventies van het varen met de Digital Electric Steering (DES).
Gebruik in combinatie met Helm Master™ EX bootbesturingssysteem, biedt het
een nette afwerking van de rigging, dat zorgt voor een soepele, responsieve
besturing en eenvoudig onderhoud. Helm Master™ EX biedt ook gemaksfuncties
voor de klant, zoals Yamaha's altijd populaire vis- en navigatiemodi met autopiloot
en de SetPoint functies, joystick-geïntegreerde boegschroefbediening, instelbare
“lock-to-lock” en natuurlijk instelbare stuurfrictie